you are hello to welcome here . i heart you erat erat . tak ingin melupakan mu . sentiasa mengiginkan mu . kamu pun tahu tentang semua tuh . -,-

Friday 22 April 2011

ayam berkokokk &&


 WOAH (!) tengok picture yang kat atas tuh . tentu rasa damai jaa tuh kan ? erm , bytheway . good morning peeps :)


 semenjak dua menjak neh kan , aku suka dengar lagu-2 geng sheila on 7 oww . maybe terconnect tul dengan jiwa tuh kan ? kalau kamu pula suka dengar lagu apa ? ;) share-2 kita knuk . CUT (!) erm , student-2 sch smk agaseh lahad datu akan menghadapi situasi yang sanggggaaaattt tragis (!) IAITU EXAM awal tahuanan . [tul kah aku ckp tuh] :D ada 3 hari lagi sebelum exam tuh berlangsung . that mean this tuesday start sudah kami berEXAM yaaww ! mateeekk lah katakk . heehee ;) aku neh pula mati-2 study subjek perakaunan jak . so , cmna pula dengan subjek yang lain tuh kan ? PALUI yaww aku neh . [tdk baa] hihi :) study hard tentang akaun pun gara-2 namaw kiciwakan my teacher . ceeehhh . [yalaitooo ann] :P baa , aku chaw cin cau luk yaa . SEKIAN ~

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget