you are hello to welcome here . i heart you erat erat . tak ingin melupakan mu . sentiasa mengiginkan mu . kamu pun tahu tentang semua tuh . -,-

Saturday 7 May 2011

what's on my mind in the boring time . kbai ~

 hello hello kopi kah milo ? what ? nestum ? alaaa , abes uda . hihik . ndak boleh uda aku bayangkan hidup kuh ini macam mana ow . betul betul beetttuuulll lah sangat sangat sangaatttt lah sial (!) naahh ? what a worse kan ? -,- from morning until now , kerja aku di rumah on the line jak teruuusss . sendiri maw ingat lah joyah (!) handphone aku *(%&^$%@$%$^@%$#%#^ - hanya cuma itu lah yang boleh aku gambarkan pada kamu . :') my life suck bhu kan ? kau tunggu jak joyah (!) darah mesti dibalas dengan darah juga (!) uiseeettt . ayat tuh bhu . i'm not a criminal like YOU okay . FULLSTOP (!) case close . hihik . bhu , saya maw minum petang dulu okay :D KBAI ~


heary you all . kbai ~

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget