you are hello to welcome here . i heart you erat erat . tak ingin melupakan mu . sentiasa mengiginkan mu . kamu pun tahu tentang semua tuh . -,-

Friday 6 May 2011

-error-

 meleleh leleh air mata ku doohh . uuuwwwwaaaa (!) aku tak puas hati sekarang neh (!) macam aku nak bunuh orang jak sekarang neh bhu (!) maw taw pasal apa ? neh semua pasal "handphone" lah neh (!) grrrr (!) aku geeerrrrraaaammmmm yang TERamat sudah neh (!) help me to find my handphone again . give me back my handphone (!) :"( 


 kau taw juga kan aku neh tak boleh hidup tanpa handphone (?) naahh (!) mateeekkk lah aku law macam neh terus baa . ndak pah bhu . insyaallah , aku boleh hadapi hidup kuh tanpa handphone :"( arrgghhh (!) sedih bhu life kuh sekarang neh taw (!) kawtim konon (!) phantad kau laa . uhh (!) KBAI ~ 



No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget